Tellimisinfo

Tellimine
Telefoni teel: 6 737 173

Klienditeenindus ootab Sinu kõnesid: E-R 9:00-18:00, L 10:00-15:00.
Lahtiolekuaeg võib muutuda pühade ajal. Igal ajal saad kirjutada meile e-kirja aadressil tellimine@otto.ee ja tellida kodulehelt.

Paberkataloogi toodete tellimiseks saad kasutada ka online-tellimiskaarti

E-postiga: tellimine@otto.ee

Kodulehelt: www.otto.ee

Posti teel tellides täida kataloogi vahel olev tellimiskaart ja postita aadressil:
OÜ Catalogue-shop, PK 2622, Tallinn 10001

OTTO-l on õigus keelduda Sinu tellimuse vastuvõtmisest, kui Sa oled 12 järjestikkuse kuu jooksul 3 või enam korda tellitud kauba välja ostmata tagasi saatnud. OTTO-l on õigus nõuda kliendilt sellisel puhul uute tellimuste vastuvõtmisel ettemaksu.

Saatekulu

Kauba maksumusele lisandub saatekulu. Kui tellimus saabub mitme saadetisena, arvestatakse saatekulu vaid üks kord esimese saadetisega.

Kättetoimetamiskohad ja saatekulud:
Itella SmartPOSTi pakiautomaat, saatekulu 4,60 €
Paki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 60x60x60 cm. Juhul, kui paki mõõdud on suuremad kui 60x60x60 cm, siis saadetakse pakk Itella SmartKULLERiga Sulle sobivale aadressile ning pakile lisandub teenustasu 7,90 €. Pakiautomaatide asukohad: uus.smartpost.ee

Omniva pakiautomaat, saatekulu 4,60 €
Postipaki mõõdud ei tohi olla suuremad kui 41x38x64 cm. Juhul, kui paki mõõdud on suuremad kui 41x38x64 cm, siis  saadetakse pakk Eesti Posti väljastuspunkti ning pakile lisandub teenustasu 8,10 €. Pakiautomaatide asukohad: www.omniva.ee/kaart

Sinu valitud Eesti Posti väljastuspunkt (sh kaubanduskeskustes), saatekulu 8,10 €
Pakki on võimalik tellida just Sulle kõige paremini sobivasse Eesti Posti väljastuspunkti. Tellimust vormistades kirjuta andmetesse oma mobiiltelefoni number ja/või e-maili aadress, sest paki saabudes saadetakse Sulle SMS või e-mail, paberteatist ei saadeta. Väljastuspunktide asukohad: www.omniva.ee/kaart

Kättetoimetamine Itella SmartKULLERiga Sinu valitud aadressile, saatekulu 7,90 €
Paki saabumisel võtab kuller Sinuga ühendust ning lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse. Pakk võib olla max 60x60x120 cm ja 35 kg.

Kättetoimetamine Omniva kulleriga Sinu valitud aadressile, saatekulu 8,50 €
Paki saabumisel võtab Omniva kuller Sinuga ühendust ning lepib kokku paki kättetoimetamise aja ning lunasaadetise puhul teatab ka paki maksumuse.

Suuremõõtmeliste kaupade kättetoimetamine Omniva kulleriga, saatekulu 21,90 €
Kulleriga kohaletoimetamine rakendub siis, kui tellimus sisaldab kojutoomistähistusega kaupu (tooted on tähistatud kataloogis märgiga kaubik.gif). Kaupade hinnale lisandub ühekordne tasu kojutoomisteenuse eest 21,90 €.

Näide kauba saabumisest: kui tellisid koos kojutoomistähistusega kaubik.gif kaubaga ka teisi kaupu ning viimased jõuavad Eestisse kojutoomistähistusega kaubast varem, siis saadetakse need kaubad Eesti Posti väljastuspunkti (lisandub saatekulu 8,10 €) ning kui saabub kojutoomistähistusega kaup, siis tuuakse see Sulle koju (lisandub saatekulu 13,80 €), st kokku lisandub tellimusele 21,90 €.

Mööbli ja väärismetallist esemete tellimisel palume Sul tasuda ettemaksu 20% tellitud kauba hinnast meie pangaarvele kas ülekande või sularaha sissemaksena: makse saaja on OÜ Catalogue-shop, a/a EE832200221012314550 Swedbank. Valides Liisi Konto-ga tasumise, ei pea Sa kauba tellimisel tasuma selle kauba eest ettemaksu.

Tellimuse täitmise tähtaeg
Kõik laos olevad kaubad saadetakse klientideni kahe nädala jooksul. Kui Tellimust ei ole võimalik täita 30 päeva jooksul, teavitab OTTO sellest Sind eraldi e-mailiga.  

Kauba kättesaamine

Kui tellisid kauba Itella SmartPOSTi pakiautomaati, siis kauba saabumisel pakiautomaati saadetakse kohe Sinu mobiiltelefonile SMS ja/või soovi korral e-mail. Sõnum sisaldab infot paki saabumise, automaadi asukoha ja lahtiolekuaegade kohta ning personaalset koodi, mille sisestamisel automaadi puutetundlikule ekraanile ja paki eest kaardimaksega tasudes saad paki automaadist kätte. Liisi Konto-ga tasumisel tuleb enda isik tuvastada ID-kaardiga. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.

Itella SmartPOSTi pakiautomaadi kasutamine on lihtne:
tellimine_1.jpg

Kui tellisid kauba Omniva pakiautomaati, siis saadetakse Sulle kauba saabumisel SMS või soovi korral ka e-mail, kus on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood, tagastuskood ja hoiutähtaja lõpp. Uksekoodi sisestamisel ning paki eest kaardimaksega tasudes saad paki pakiautomaadist kätte. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 h. Liisi Konto-ga tasumisel tuleb enda isik tuvastada ID-kaardiga. Pakiautomaadis hoitakse pakki 7 päeva.

Kui tellisid kauba Eesti Posti väljastuspunkti, siis saadetakse Sulle paki saabumisel SMS ja/või e-mail, paberteatist ei saadeta. Sõnumis sisalduva saadetise numbri alusel saadki paki väljastuspunktist kätte. Pakile järele minnes võta kaasa ka isikut tõendav dokument.

Kui tellisid kauba Itella SmartKULLERiga, siis paki saabumisel helistab Sulle kuller ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ning lunasaadetise puhul teavitab ka paki maksumuse. Pakk antakse üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse Sulle SMS-teatega. Kui esimesel korral ei õnnestu pakki üle anda, lepib kuller kokku teise aja või toimetab paki ilma lisatasuta Sulle sobivasse Itella SmartPOSTi pakiautomaati, kus hoitakse pakki 7 päeva.

Kui tellisid kauba Omniva kulleriga, siis paki saabumisel helistab Sulle Omniva kuller ja lepib kokku paki kättetoimetamise aja ja lunasaadetise puhul teavitab ka paki maksumuse. Kui telefoni teel Sinuga kontakti ei saada, toimetatakse pakk lähimasse Eesti Posti väljastuspunkti ja Sulle edastatakse paki saabumise teade, mille alusel saad paki teatel olevast väljastuspunktist  kätte. Väljastuspunktis hoitakse Sinu pakki 21 päeva.

Suuremõõtmeliste kaupade (kataloogis tähistatud märgiga kaubik.gif) saabumisel Eestisse võetakse Sinuga ühendust ja kooskõlastatakse kojutoomine. Kauba eest tuleb Sul enne kohaletoomist tasuda ülekandega: OÜ Catalogue-shop, a/a EE832200221012314550 Swedbank.

Mööbli ning väärismetallist esemete tellimisel palume Sul tasuda ettemaksu 20% tellitud kauba hinnast meie pangaarvele kas ülekande või sularaha sissemaksena: makse saaja on OÜ Catalogue-shop, a/a EE832200221012314550 Swedbank. Valides Liisi Konto-ga tasumise, ei pea Sa kauba tellimisel tasuma selle kauba eest ettemaksu.

Kauba eest tasumine

Kaupa tellides on Sul võimalik valida 2 makseviisi vahel:
• Lunatasuga. Tasumine paki kättesaamisel.
• Liisi Konto-ga tasumine. Kaup kätte – tasumine maksekorralduse alusel. Intressi ei arvestata alates kauba väljastamisest esimesel viieteistkümnel päeval ja võimalus on tasuda ka osamaksetena.

Kui valid Liisi Konto-ga tasumise, annab see Sulle võimaluse kaup kätte saada, mittevajalikud esemed tagastada ja alles siis otsustada, kas tasud kättejäänud kauba eest korraga või osadena. Liisi Konto-ga tasumisel saabub maksekorraldus e-mailiga või paberkandjal kauba väljastamisele järgneva kuu esimesel nädalal ja maksetähtaeg on antud kuu 10. kuupäev. Osadena tasumise puhul pole Sa seotud konkreetse graafikuga, võid tasuda maksekorralduse alusel vastavalt soovile ja võimalustele.

Tasumine paki kättesaamisel. Sinu poolt tellitud kaup saabub Sinu poolt valitud kättetoimetamisviisil ning Sa tasud paki kättesaamisel kauba eest kas sularahas või pangakaardiga.

Liisi Konto-ga tasumine. Kauba tellimisel ei ole Sul koheselt vaja otsustada, kas soovid tasuda kauba eest ühe korraga või osade kaupa. Liisi Konto-ga tasumise saavad valida OTTO täisealised püsikliendid. OTTO-l on õigus kontrollida tellija krediidivõimelisust kõikidest avalikest allikatest. Tellimust saab edastada OTTO-le nii telefoni, interneti kui ka e-maili teel. Kirjalikul tellimisel tuleb kindlasti märkida isikukood, töökoht, sissetuleku suurus ja tööstaaž. Juhul, kui OTTO Sinu taotlust osta krediidiga ei rahulda, informeerime Sind sellest 7 tööpäeva jooksul.
Kauba saabudes saad paki kätte ilma koheselt maksmata. Maksekorralduse saabudes on Sul võimalik valida, kas tasud kogu summa ühe korraga või osade kaupa. Osadena tasumisel edastatakse Sulle maksekorraldus e-mailiga või paberkandjal igakuiselt. Maksekorraldus saabub kuu esimesel nädalal ja maksetähtaeg on antud kuu 10. kuupäev. Maksekorraldusel kajastatakse kõik Sinu kontol toimunud tehingud, sh ostud, maksed, võlgnevused, tagastatud kaubad. Vastavalt soovile saad alati tasuda kogu maksekorraldusel näidatud laenujäägi või osa sellest, kuid mitte vähem kui minimaalse osamakse. Järelmaksu konto pikkuseks on 24 kuud, kuid osamakse suurus ei ole väiksem kui 10 €. Liisi Konto-ga tasumisel arvestatakse intressi laenujäägilt. Kuu intress on 3,5%.

NB! Konto haldustasu on 1 €.

Liisi konto hinnakirjaga saad tutvuda siin

Liisi Konto limiidi kohta saad päringu teha siin: Liisi limiidipäring

Krediiditeenuse pakkujaks on AS Koduliising. Tutvu tähelepanelikult teenuse tingimustega ja vajadusel konsulteeri asjatundjaga. Tasudes kogu laenusumma intressivabal perioodil, on krediidikulukuse määr 0%. Liisi Konto laenusumma osadena tasumise maksimaalne krediidikulukuse määr on 42% aastas.

Kauba vahetamine ja tagastamine

Sul on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud, ta peab olema originaalpakendis koos kõikide markeeringutega.
Tagastada ei ole võimalik: mõõtulõigatud kardinaid, kardinapuid, vaipu, kangaid, avatud kilepakendiga arvutimänge, CD-plaate, kosmeetikatooteid, erootikatooteid ja aluspesu. Kaubaga kaasasolev arve-saateleht hoia alles, see on aluseks Sinu nõuetele, kui kaubal ilmnevad puudused. Juhised toimimiseks kauba puuduste korral ja lisainfot kauba hoolduse kohta saad klienditeenindusest telefonil 6 737 173.
OTTO vastutab kauba Sulle üleandmisel olemas olnud puuduste eest vastavalt kehtivatele õigusaktidele. Kauba puudustest tuleb OTTO-le teatada kahe kuu jooksul arvates puuduse avastamisest. OTTO vastutab puuduse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul konkreetse kaubaartikli üleandmisest. Eeldatakse, et kuue kuu jooksul kaubaartikli üleandmise päevast ilmnenud puudus oli olemas kaubaartikli üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus kaubaartikli või puuduse olemusega.
Kui soovid vahetada sama toodet teise suurusnumbri vastu (rõivad, jalanõud), siis saatekulu uuele tellimusele ei lisandu. Tagastatud kauba eest kanname raha Sinu poolt osundatud pangaarvele hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemise tahteavalduse jõudmisest OTTO-ni. Kui Sul on veel töötluses olevaid tellimusi, siis kanname tagastatava raha nendele tellimustele. Saatekulu tagastatakse kogu tellimuse tagastamise korral. Sellisel juhul tuleb kliendil tasuda tagastuse tasu 3,80 €. Kui kogu tagastatav tellimus sisaldab ka suuremõõtmelist ja rasket kaupa, tuleb Sul tasuda tagastuse tasu 14,50 €. Tagastuse tasu tasaarvestatakse saatekuluga viimasena tagastatud kauba maksumuse tagastamisel.

Kauba tagastamine Itella SmartPOSTi pakiautomaati.
Täida tagastusleht ning vii kaup Itella SmartPOSTi pakiautomaati. Paki saad tagastada igasse Itella SmartPOSTi pakiautomaati kauba kättesaamisel SMSi või e-mailiga saabunud personaalse koodi alusel.

Kauba tagastamine Omniva pakiautomaati.
Täida tagastusleht. Pakiautomaadi kaudu saabunud paki puhul sisesta puutetundlikule ekraanile SMSiga saadetud tagastuskood, postkontorist vastuvõetud paki puhul skaneeri automaadi skanneriga pakil olev vöötkood. Vali ukse suurus ja kleebi pakile pakiautomaadi trükitud uus aadresskaart ning pane pakk kappi. Paki saad tagastada igasse Omniva pakiautomaati. Pakiautomaadid on ligipääsetavad 24 h.

Itella SmartKULLERiga kättetoimetatud paki tagastamine.
Täida tagastusleht. Paki saad tagastada 14 päeva jooksul pärast paki kättesaamist Itella SmartPOSTi pakiautomaati. Tagastamisel kasuta sama koodi, millega paki kätte said.

Omniva kulleriga koju toimetatud paki ja Eesti Posti väljastuspunkti saabunud paki tagastamine.
Täida tagastusleht ning vii kaup Sulle sobivasse Eesti Posti väljastuspunkti.

Suuremõõtmeliste kaupade (kataloogis tähistatud märgiga kaubik.gif) tagastamine.
Võta ühendust OÜ Catalogue-shop töötajaga (tel. 6 737 173), kes edastab Sinu soovi kullerile ja kaubale tullakse koju järgi.